U mandatnom razdoblju 2017. – 2021. nastavljamo s našim velikim projektima.
Programske mjere u turizmu / strateški ciljevi:
RAZVOJ POSTOJEĆIH TURISTIČKIH PROIZVODA I STVARANJE DODATNIH MOTIVA DOLASKA U DESTINACIJU
Razvijanje Zagreba kao cjelogodišnje destinacije kroz fokusirani razvoj postojećih turističkih proizvoda (city break, kulturni turizam, poslovni turizam)
Valoriziranje nedovoljno iskorištenih resursa i stvaranje dodatnih motiva dolaska u destinaciju (zdravstveni/medicinski turizam)
STVARANJE VEĆE DODANE VRIJEDNOSTI BORAVKA U DESTINACIJI
Podizanje kvalitete turističkih proizvoda
Stvaranje novih motiva dolaska
Privlačenje ciljanih tržišnih segmenata veće kupovne moči čime će se utjecati na povećanje prosječne dnevne potrošnje
Povećanje prosječnog vremena boravka u destinaciji pojačanom promocijom turističkih sadržaja
TURISTIČKO BRENDIRANJE ZAGREBA
Razvijanje turističkog brenda Zagreba koji će se temeljiti na pozicioniranju i prethodnoj segmentaciji gostiju. Za brend će se definirati identitet i osobnost, ključne vrijednosti i atributi, ton komunikacije i ključne poruke. Time će se osigurati jasno pozicioniranje u svijesti gostiju.
POVEĆANJE EFIKASNOSTI MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Konzistentnim komuniciranjem turističkog brenda Zagreba, provođenjem integriranih marketinških kampanja na ciljanim tržištima, kontinuirano će se podizati prepoznatljivost Zagreba kao kongresne i turističke destinacije
INOVACIJA SUSTAVA UPRAVLJANJA TURIZMOM DESTINACIJE
Korištenje moderne tehnologije pri prikupljanju podataka potrebnih za odlučivanje u kreiranju i promoviranju ponude Zagreba
Korištenje modernih tehnologija i podržavanje „Smart City“ inicijativa čime će se Zagreb leisure gostima i poslovnom sektoru prezentirati kao moderna i inovativna destinacija
Razvijanje B2B komunikacija i odnosa s ciljem uravnoteženog i uključivog razvoja te upravljanja destinacijom na svim razinama
IZGRADNJA KONGRESNOG CENTRA
Omogućiti odabir najbolje lokacije za izgradnju multifunkcionalnog kongresnog centra s ciljem boljeg pozicioniranja Zagreba u segmentu MICE turizma
Potaknuti brži razvoj poslovnog turizma koji generira najveću potrošnju u destinaciji pružanjem podloga za održavanje svih oblika poslovnog i kongresnog komuniciranja i poslovanja